Lördag

Ja, lördag idag. Har sen sista bloggandet hunnit haft examensfirande och börjat läsa två nya kurser, Samtal med barn och Palliativ vård. Tunga ämnen är jag väl medveten om så det gäller att jag tar hand om mig själv. Har varit till Ljusdal också på anställningsintervju på socialtjänsten, försörjningsstöd. Har hunnit låta detta mogna och har bestämt mig för, blir jag erbjuden jobbet kommer jag att tacka nej. Så som det känns nu så har jag ingen längtan efter att sitta på ett socialkontor, och som det är nu så vill jag gärna läsa vidare när det är kurser som jag finner intressant. Skulle "rätt" jobb dyka upp så får jag väl avsluta då. Men ett dilemma: eftersom jag har fått dispens att få stå kvar som vikarie till och med maj så skulle jag då inte ha fått något jobb före dess så lär jag väl förmodligen ej få sommarjobba åt kommunen heller :(  Dock känner jag, jag måste fråga mig själv och utgå från det och sen ha tillit, det kommer att ordna sig. Jag kommer att få jobb :) Absolut!

Men, nu ska jag gå och jobba på Tunbacka. Ha en trevlig helg, kram <3





Från mitt examensfirande förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0