Jag lever

Ja, jag lever även om jag känner mig lite skadad och tilltufsad som nallen på bilden ;) Har ju länge dragits med en envis förkylning och därutöver en envis uppsats också :P Därutöver jul och allt annat . . . Mörkt, halt och jävligt har det varit också. Har inte haft lust eller energi till att röra på mig heller, det ena ger det andra . . .

Därför har jag valt att stänga in mig själv i min lilla "bubbla", vilar min hjärna från allt som går. Har konstaterat att jag nog är ganska rejält mentalt utmattad.  Har knappt kunnat tittat i en tidning ens, att läsa en roman är inte ens att tänka på. Wordfeud har jag helt lagt ner för tillfället, kan och vill inte ens hjälpa Alexandra med detta, hon som nyss har kommit igång och tycker det är så roligt. Men, hon får klura på själv och det lär ju även hon sig av.

Men, det kommer, så småningom, det vet jag. Nu får det vara som det är för tillfället. Har kännt mig väldigt grå, tom och innehållslös. Men det är också nåt som är bra att få vara, jag kan därigenom också förstå hur många andra känner sig.

Jag kommer att fortsätta blogga, när jag orkar, och dela med mig av mina tankar, känslor och min vardag, när jag orkar :)

Kram alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0