Söndag

Ja, jag var på en trevlig 30-årsfest igår med mycket och god mat och trevligt umgänge. Kom hem vid midnatt och bad om en natts god och oavbruten sömn och vaknade nio i morse fylld av förnöjsamhet och energi, tack :)

En regnig dag så då är det skönt att bara vara inne och tända lite ljus och spela lite bra musik. Har sytt in ett par strumpbyxor, hur man nu kan göra det? Jo, jag köpte ett par jättefina strumpbyxor förra året men då strumpbyxor alltid brukar var SÅ trånga så köpte jag 44/46 och  det brukar jag ju ha. Men tydligen inte dessa, de var stora så de fladdrade  runt benen ;( Nu har jag i alla fall sytt in dem, det var ju en söm baktill som tur var, få se nu då om de passar bättre? Värst är väl bara om jag är ut på nåt och de spricker upp i sömmen bak, bäst att ha ett par i reserv i väskan :)

Nu ska jag ta och sätta mig och söka några jobb . .  I kväll blir det jobb på hemtjänsten, sen blir det hem och titta på en Beckfilm som jag inte tror mig ha sett, lite glögg och pepparkakor därtill.

Kram



Mina tjejer och Sofias lilla Adelia som nyligen har fyllt 1 år






BusOscar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0