November

Ja, jag kom ihåg att jag ju faktiskt har en blogg :) Och tydligen några som är in varje dag och kollar om jag har skrivit nåt vilket jag ju nästan aldrig gör nu för tiden, var visst snart en månad sen sist. Men jag är mitt upp i min uppsats nu och mycket tid och tankeverksamhet går åt till den och dess ämne, kvinnomisshandel. Så många kvällar går jag till sängs med dessa misshandlade kvinnor och vaknar även upp med dem :) Men tycker ändå att jag nu har lärt mig att koppla bort dessa mer nu än i början, men det är ju så intressant och fascinerande att få en kunskap och börja förstå. En intervju har jag gjort och i morgon blir det ytterligare en. Igår var jag och Maggen till Gävle och träffade vår handledare. Tyckte vi kom riktigt bra överens och det kändes som hon hade förtroende för oss och vår tankeprocess. Ja, en spännande tid framöver . . .

Har precis avslutat ett parti När och fjärran med Rebecca, hon vann. Vet inte när jag spelade det spelet sist? Vi har även hunnit med att övningsköra och hon börjar bli riktigt duktig. En kvällspromenad i slingan ute på Öster tog vi också, så skönt. Men nu ska jag krypa ner och sova, men i kväll blir det nog med sällskap av någon lättsam tidning i stället, behöver nog stilla min tankeverksamhet lite :)

Go´natt <3




Isabell och Gabriella på skogsutflykt i söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0