Passiv

Ja, som ni väl har märkt så är jag ej så aktiv i min blogg nu för tiden. Känner mig ej lockad att sätta mig och skriva av någon anledning? Men jag vet ju att jag hade någon svacka förut också som jag återhämtade mig ifrån :)

Annars är allt bra, pluggar och pluggar. Mycket Gävle i denna kurs - en gång i vecka i alla fall. Som tur är har jag i alla fall fått jobb i helgen, tack! Ska också få träffa chefen för hemtjänsten på måndag, håller alla tummar och tår, och ber :) Vill ha ett bra sommarjobb!

Nästa helg är det dubbla tvillingkalas, Gävle på lördag då Oscar och LIlly fyller 1 och sen ska vi gratta Isabell och Gabriella på söndag. De fyller ju på måndag men då är det ju vardag igen och Patrik har åkt och jobbat. Gabriella lyckades äntligen tappa sin lösa tand i onsdags som har varit lös så länge. Hon skulle vid middagen visa hur lös den var för Alexandra som då utbrister: Men, du har ju ingen! Den har ju lossnat! Och tydligen så hade den följt med maten ner i magen. Gabriella blev nog ganska snopen, minst sagt. Konstigt nog så låg det en tia på bordet morgonen efter och hon slapp då bajsa ut den :)

Har träffat en "tjej" (vad man nu kallar det kvinnliga könet i min ålder) i kväll som jag träffade under min praktik. Vi var på Radjos på "after work", åt fish and chips och tog någon öl och lyssnade på levande musik. Det var riktigt trevligt! Och som sagt, i helgen ska jag jobba och det ska bli riktigt kul!

Trevlig helg och kram på er alla >3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0