Helg, igen :)

Ja, då var det helg igen. Vet inte riktigt vart veckorna tar vägen? Tiden går, eller springer iväg, minst sagt.

Känner mig ganska nöjd för tillfället efter att ha suttit med min hemtenta hela veckan. Var så trött i min hjärna igår kväll så den fungerade inte alls som den ska göra. Eller också funkar den inte så bra annars heller ;)
Blev bjuden till Håkan och Sofia i Ljusdal i går kväll på "halv åtta" hos dom, trevligt! Sofia hade varit så omtänksam och varit och inhandlat en ny handväska åt mig ifall det skulle behövas för hemresan, det behövdes det inte som tur var :) Jättesnygg väska i alla fall, helplastad (praktiskt) med den brittiska flaggan i paljetter! Tack Sofia! Ska försöka ta mig i kragen och föra över lite bilder, i helgen kanske så ska ni få se den.

Nej, nu lär jag avsluta och gå ner till tåget. Det blir Gävle och ettårskalas för Oscar och Lilly idag. Isabell och Gabriella ska också med och Alexandra är redan på plats, hon åkte igår.

Trevlig helg alla <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl ta med dig den om du ska till "Paris" något mer :)

2011-05-21 @ 10:54:29
Postat av: Kim

OOOh Eva vart köpte de den?? Vill ha en sådan.



Ha de gott Kim

2011-05-21 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0