Trött

Jag är så jävla trött så det är inte sant! Men, inte så konstigt förmodar jag då jag nog fortfarnde är kvar i Bolivias tidszon och där är ju klockan bara halv två på natten när jag går upp på morgonen. Har ej heller kommit i säng förrän ett, två på nätterna, igår kväll lyckades jag i alla fall somna kl. 23 och sov till 6.30. Var då heldö och känner mig helt kokkobell men det tar väl sin lilla tid. Skönt är i alla fall att det är mycket hemstudier i denna kurs så jag inte behöver känna mig stressad över dettta. Har nog bestämt mig för att skriva om fattigdom i min slutliga, individuella uppgift, känns som det ligger mig nära till hands.

 







Det är många saker man funderar över, tvekar över men den sak som jag absolut är helsäker på är att jag aldrig någonsin skulle vilja byta så att jag hade alla pengar i hela världen mot mina barn och barnbarn. Vad är det som verkligen betyder något? När man känner vad det är som skänker en kärlek och glädje. När man känner sån glädje av att "bara" titta på några bilder . . .

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Vad fint skrivet, blir glad när du är här också!

2011-03-17 @ 12:34:57
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0