Tillägg

Vill bara göra ett tillägg till de sista raderna i mitt senaste inlägg: Detta gäller naturligtvis samtliga, inte enbart de som är med på dessa bilder :) Det var bara det att det var dessa som senast blev tagna och därför blev inlagda, de var också bilder att bli glada av men jag har många sådana lite här och var hemma. Miel på kylskåpet, Christan och Andreas som små på ett foto i bokhyllan; Christian med nagellack och där de står och håller om varandra . . . Jag har alltid tyckt om att fotograferat och det är jag glad för idag, det är så kul att ha kvar. Ja, ja, ville bara tillägga detta så det inte är någon av er (mina barn) som kände sig förbisedd :) Älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0