Mammografi

Ja, då har man varit och fotat tuttarna igen då :) Tur att de är små när det först ska dras i dom så långt det går och  sedan ska de  plattas ut. Det är  i alla fall bra  att få genomföra denna koll vartannat år. 

Igår var jag till Gävle, först på föreläsning och sedan på stadsvandring på Öster och Gävle Strand. Öster har väl varit, och är, ett mindre poplulärt bostadsområde medans det nybygda Gävle Strand ska höra till det lite bättre områdena där det finns möjlighet att även få egen båtplats utanför sin bostad. Naturligtvis måste det då rustas på Öster för att det skulle bli trevligare för de mer välställda som hade råd att bosätta sig bortanför detta område. Så att dessa ska slippa se "förfallet" vid genomfart eller från sitt fönster.

Har varit på stan och inhandlat lite virkgarn vilket inte är det lättaste att få tag på nu för tiden. Har för mig att stick- och virktrenden hade en uppgång nu igen, kanske den var väldigt tillfällig och redan förbi eller så har den inte nått Hudik? Känner att jag måste ha något kreativt, skapande  att hålla på med. Det är så mycket teoretiskt nu och min hjärna behöver omväxling. Kan känna det som rena terapin när jag sitter och "knypplar" för mig själv, tror det händer något i min hjärna då :)


Tur att man inte har bröst av denna storlek då det är dags att klämma in dem i fotoapparaten :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0