Hemkommen

Ja, då har jag återvänt efter en helg i Gävle. Heldag på skolan i fredags, middag hos Johans föräldrar på fredag kväll. Igår strosade jag på stan hela dagen, köpte några nya topar, ett par blusar och en klänning. Börjar bli less på de jag har, alltid roligt att förnya garderoben lite ibland och några nya topar räcker långt. Jeans har jag som jag är nöjd med och det är ju alltid överdelar som det går mest av. Susanne skulle ut och träffa sina gamla klasskompisar igår kväll så då passade jag också på :) Annika kom med tåget så vi tog en barrunda i Gävle. Fem ställen hann vi avverka innan kl. 2.30! Började på Church Street och avslutade på Frasses när allt annat hade stängt - med hamburgare, strips och shot! Visste inte man kunde dricka sådant på detta ställe, men det kunde tydligen vi :D Kul hade vi i alla fall!

Oscar och Lilly var så gosiga, Ella också förstås - tror nog hon tyckte det var kul att mormor kom. Nu fyller ju Susanne snart år + att de ska ha dop samma dag så nu dröjer det inte så länge förrän vi träffas igen.

Jag har haft en trevlig helg, men vemodet kommer över en när när man tänker på Anette i Loos som har mist sin sambo, barnen som har mist sin pappa - alldeles för ung. Känner med henne, hennes barn och de nära som finns kvar och ska leva med sin saknad. Så tragiskt . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0