Bloggar

Ja, jag bloggar väl på min praktiktid då i brist på annat :). Har en lugn dag då en av mina handledare är ledig och då min andre endast har haft ett besök hittills idag. Uppgiften som skulle vara inne idag är inne, reflektionsuppgiften så klar som den hittills kan vara och inga dektektivarbeten att utföra. Då bloggar jag!

Ja, det är ju ett nytt år sen jag bloggade sist. Ett nytt år med allt vad det kommer att innebära. Jag ber, önskar och tror att det kommer att bli ett bra år. För mig, mina barn, barnbarn och nära och kära. Livet blir ju ofta vad man gör det till, men ibland är det inte så lätt. Känner att jag har återhämtat mig efter en hektisk period och nu känns det som det börjar ett nytt liv, som jag brukar känna varje år - efter jul :) Till helgen ska julen städas ut, det ska bli ljust och fint, släppa in det nya vårljuset som inte ligger alltför långt borta. Ta mig promenader och inhämta livsglädje och nya idéer, och när min praktiktid är över ska jag fokusera mer på så´nt som verkliger ger mig något :)

Önskar alla ett riktigt bra 2011!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bloggtorka??

2011-01-20 @ 23:01:49
Postat av: Eva

Till "någons" kommentar:



Nej, inte bloggtorka men dagar fylld av annat där inte bloggandet prioriteras. Det ska finnas tid för hjärnan för att kunna skriva och den tiden har inte bara funnits! Men, det kanske kommer nu när jag "endast" ska börja plugga igen :)

2011-01-21 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0