Ny baddräkt

Ja, nu har jag faktiskt köpt mig en ny baddräkt. Hade tröttnat på den gamla, den hade nog ca 24 år på nacken, minns jag inte helt fel köpte jag den innan Christian föddes! Var till och med så trött på den så den åkte nog i soppåsen när jag hade en av mina återkommande rensningar i höstas. Hade bestämt att jag inte skulle köpa någon ny förrän jag hittade en som jag verkligen tyckte om och trivdes i, vill ju trots allt helst ha en baddräkt de få ggr jag badar i badhus. Nu råkade jag se en i ett skyltfönster på stan och var in och provade den igår. Och jag tror nog jag kommer att trivas i den. Den kostade skjortan, 975:-, men uträknat på det antal år om jag har denna lika länge som min förra så blir det endast 40:-/året :) , så på lång sikt så behöver den ju inte bli dyr.

Upptäckte via ett mail att Tre små apor har även kommit som rött vin i Systembolagets beställningssortiment. Detta vita vin tycker jag är överraskande gott till det låga priset så nu beställde jag en Bib av det röda få se om jag tycker om det lika bra.

Ha en bra dag!

Baddräkt floweresque SUNFLAIR  NYHET! Tre Apor Röd box är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0