Mör

Känner mig lite mör faktiskt, har de senaste 25 timmarna jobbat 17 så det är väl inte så konstigt kanske. Stod först i garderoben på Folkan igår kväll,  då idéelt för Julle, Alexandras dansgrupp. Sen hem och sov några timmar sen har jag haft heldag på Kompaniet. Man känner verkligen såna här gånger vad sömnen är betydande för ens välmående och koncentration, det skulle nog inte funka så många dagar att köra på så. Men, det har gått bra i alla fall. Har haft flera bra möten på jobbet idag, sådana som ger en nå´t!

Igår åkte jag längdskidor i det fina vintervädret, men snacka om att vara svettig vid "målgång". Jag som duschade i vanlig ordning på morgonen,  tänkte att jag bara skulle ut och finåka lite. Ack, vad jag bedrog mig! Mina skidor ville liksom inte alls glida i spåret utan jag fick i stort sett för varje bentag skjuta dem framåt. Tog till och med nästan stutt i nerförsbackarna :) Så jag lär nog gå på sportaffären och inhandla lite valla eller nåt inför nästa tur :)

Nej, nu ska jag krypa i säng och återhämta lite sömn inför kommande dag.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0