Jobbat . . .

Jaha, då har denna helg också gått! Fortare än kvickt vill jag mena. Fredag kväll flyttade jag Rebecca till Ljusdal igen, hon ska vara inneboende hos en kompis och slippa pendla. Det blir säkert bra för henne.

Igår var jag med Patrik och tjejerna på barnteater: Den fula ankungen, lite sorgslig förstås men bra. Sen har jag jobbat tills nu, ja med avbrott för sömn då förstås :)  Idag blev jag kallad för "jävla apa" av en boende, första gången någon har sagt något dylikt åt mig. Ett dödsfall fick vi också i morse, annars har det gått väldigt bra sett till att det var fyra veckor sedan jag jobbade där. Nya kommer och går . . .

I morgon bär det av till Gävle igen, blir nog tåget! Så avslappnande och skönt :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om den kallade dig för det så kan hon/han vara det själv. Kram.

2011-02-07 @ 15:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0