Födelsedag och dop

Nyss hemkommen från Gävle, Susanne fyller 26 år idag och så har det varit tvillingdop för Oscar och Lilly. Kom på nu att det kändes som Susannes födelsedag kom i skymundan för dopet, men hon har ju valt själv :)
Dop blev det i alla fall, något som inte var självskrivet igår då Ella kräktes och hade feber. Men idag var hon då pigg som bara den och inga fler sjuklingar heller som tur var. Allt gick bra och trevligt att träffa alla. Någon fällde dock en kommentar att någon saknades; Carola. Men jag ska ju i alla fall snart få träffa henne, endast två veckor kvar tills jag åker. Var och vaccinerade mig i onsdags, hepatit A och gula febern. Så nu lär jag väl snart börja packa, få se om jag får med något av den beställningslista som jag har fått därifrån :) Ja, det ska bli skönt att få komma till lite varmare breddgrader snart, börjar faktiskt bli ganska nöjd på den långa, snörika och kyliga vinter vi har haft, och fortfarande har . . .

Go´natt!


Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Vilken fin bild, den får du skicka! Tack för hjälpen med allt!

2011-02-21 @ 12:36:54
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: nej, inget speciellt!

2011-02-23 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0