Måndag

Ja, nu är jag hemkommen från polisen. Lyckades ju få till en träff med den polis som arbetar med familjevåld och då var det bara att tacka och ta emot den enda tid hon hade kvar före jul, måndag morgon kl. 7. Så nu har jag fått lite mer information som väl ska styrka tillförlitligheten i vår studie, ska klämma in det idag och fixa till lite mer innan vi nog ska skicka in den, i kväll! Så sen får jag lite jullov :) Från studierna i alla fall, har satt upp mig att jag kan jobba lite så vi får väl se. Men den här veckan tänker jag i alla fall inte jobba nåt, känner jag behöver ta det lite lugnt denna vecka och fixa lite inför julen. Glöhoppor, julgodis och så ska väl tjejerna få julpynta det sista såsom tomtar och det mest juliga som jag aldrig vill plocka fram till advent. Tycker de hör julen till :)

Nej, nu ska jag ta och börja skriva. Ska först försöka få tag på någon klipptid till Isabell och Gabriella, nu har jag ju jobbat i helgen och tycker jag har råd att kosta på dem det. Något som jag inte alltför ofta kostar på dem annars, jag klipper ju dem själv och tycker det funkar bra för det mesta. Men, någon gång "måste" de gå till frissan för att klippa igenom det riktigt och nu är det hög tid för denna "någon gång" :)

Kram

Lucia i förskoleklassen på Västra skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0