Sista doppet

Igår eftermiddag åkte jag och tjejerna ut till Maln och svalkade oss. Det var så skönt och det var inte alls många därute. Havet var lugnt och stilla och lagom varmt. Kände sånt lugn när jag satt där på stranden och när jag var i och simmade. Naturens och vattnets lugnade effekt. Känner så starkt att jag vill bo så, snart :) Förmodligen var det nog årets sista dopp i alla fall, förmodar jag.

Tjejerna på förskolan och det går bra, tror säkert de kommer att växa och mogna i och med det också. Som jag har skrivit förut så är de ju som de är för tillfället, och har väl också varit en längre tid. Alltid? Det är i alla fall stor skillnad att ha två i samma ålder som påverkar och pushar varandra. Men, men, det känns i alla fall att de börjar bli större och klarar av mer och mer själva, skönt! Själv så njuter jag lite av min lediga tid innan allvaret sätter igång igen till veckan. Börjar dagarna sen jag lämnat tjejerna på skolan med en långpromenad. Det är bara SÅ skönt, och allra helst nu i det vackra sensommarvädret. Och allra helst på mornarna innan staden riktigt har vaknat till liv. Nej, nu ska jag ta och städa lite . . .

Kram



En till prinsessa: Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0