Ilska

Igår blev jag riktigt arg på mina små :( Det har varit ett tempo utan dess like de sista dagarna. Ella kom ju i torsdags och de har verkligen haft kul och lekt så inget illa med det. Men då det leks och leks så är det ju inte konstigt om de blir trött och slut. Mina två "små" har genom att de just är två mycket styrka av varandra och många gånger struntar de totalt i vad jag säger, bara tittar på varandra och skrattar. Men igår när mitt tålamod tog slut och jag tog i dem i en varsin arm, stirrade dem i ögonen och röt i bra rejält så tror jag nog att de fattade att nu var det bra. Känner att jag nog varit lite flytande i mina gränser ett tag, inte riktigt varit i kontakt med min riktiga vilja vilket tyvärr inte är så lätt att märka när man väl är där. Sen tog jag mig en rask promenad och gick av mig den värsta aggressionen, satt mig och sms:ade en vän, ringde en annnan . . . och sen kändes det riktigt bra igen; laddad av energi genom min aggression. Detta är ju något som jag har märkt av förut, kanske skulle behöva ha fler utbrott för att ladda sig :P

Ja, i vilket fall som helst så somnade de lugnt igår och i dag är allt frid och fröjd igen. Jag känner mig fylld av energi och närmare min vilja som jag inte har gjort på länge - och det är ju positivt! Känner sån lust och inspiration att göra något, vi får väl se vad det blir, om det blir . . .

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0