Diverse

I söndags var jag och tjejerna till Borgarparken, lekte och fikade. Var upp en sväng på Köpmanberget också och kikade. Igår fick Patrik hämta hem sina tjejer så jag får lite andrum innan Stockholmsresan som också förmodligen blir intensiv. Men kul, naturligtvis! Susanne, Johan och deras tvillingar kom igår. Oscar och Lilly växer så det syns för varje gång man ser dem. Jag hade ju lovat Rebecca en dag idag, övningskörning och minigolf hade hon på sin önskelista för den. Övningskörningen har vi klarat av men då jag föreslog golfrundan på hemvägen drog hon sig ur, hon var trött ;) Ja, jag förstår henne; det är jobbigt att övningsköra. Men hon var duktig! Nu har jag sett hur det ser ut lite norröver också, Strömsbruk, Stocka och Mellanfjädern. Har ju bott i Hudik i tre år nu men det är först nu jag börjar bli lite bekant i omgivningarna. Men har bestämt mig för att börja utforska dem lite mera nu. 

Kram


Tjejerna på stigen upp till Köpmanberget


Ja, undrar vart man kommer här då? Bortåt och Bortåt, Rebecca funderade nog åt vilket håll hon skulle blinka :)



Rebecca i Mellanfjädern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0