Vad dålig jag är

Ja, det kan man nog säga: Vad dålig jag är på att uppdatera! Men vet inte vart tiden, lusten och inspirationen tar vägen? Till min/vår gruppuppgift kanske? Men har bara tre dagar kvar, sen ska den vara klar och inne - för att sedan kommenteras och kritiseras på seminarie i Gävle nästa månag. Och sen är det BARA hemtentan kvar, sen är kursen avklarad :) Förhoppningsvis då, om jag klarar av den. Men det ska jag göra :)

Hade middag för mina klasskompisar i torsdags, hela nio stycken var vi denna gång vi träffades. Det var riktigt trevligt! Igår jobbade jag, trodde ju att jag skulle få en ledig helg, men när de väl ringer och erbjuder jobb är det svårt att säga ifrån - att jobba en dag när det är helg genererar ju ganska mycket pengar. Men nu har jag strykit mig nästa helg, känner jag behöver vara ledig - få se om det blir Gävle då.

Idag har jag verkligen haft en välbehövlig latdag, och jag har varit riktigt trött och slö. Varken jag eller Rebecca orkade gymma idag, istället åkte vi upp till Öster där de har jättefina spår att gå i och gick några kilometer istället. Skönt att få komma ut också i den fina höstluften. Fick till och med energi till att städa bilen när vi kom hem :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ska nog ta ett par varv i Hemlingby när Johan kommer hem också!

2010-09-20 @ 14:47:29
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0