Mina barn

Idag kom bilder som vi fotograferade i fredags. Fick en tanke förra sommaren att jag ville ha alla samlade på en och samma bild. Nu kände jag att det var dags, innan vissa tänker förflytta sig igen. Googlade efter fotograf här i Hudik och hittade Philippe - www.phillipe.se som jag tyckte hade tagit väldigt många, fina bilder. Bokade och i fredags kväll fotade vi oss, ja, jag blev också med på några bilder efter önskemål från någon och det kändes bra. Det är ju från mig de kommer, och ha allihopa förevigade tillsammans med mig är något som känns helt underbart när man ser det. Jag är så glad och tacksam över mina barn som jag älskar över allt annat - hur gamla de än blir.





Så nu blir det till att fundera på vilket jag ska förstora, fick några till också . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0