Marknad

Ja, då har jag varit på Hudikmarknaden för första gången i mitt liv. När man som jag kommer från Finnmarken så brukade man i stället åka till Orsa, Mora och Rättvik på marknad. De två år jag har bott i Hudik har jag varit och grattat Andreas den helgen det har varit marknad. Men nu var ju han ner förra helgen så då grattade jag han då i stället. Sofia kom ner igår, vi åt lite gott och sen gick vi ner och kikade. Det var väl inte alltför sent men många knallar hade redan packat ihop, lite förvånande då marknaden skulle vara öppen till 24.00. Köpte mig lite klassiskt marknadsgodis (det var SÅ längesen) och några ljungplantor till balkonglådan. Sofia skrattade ju åt dom jag hade kvar så det var kanske tid att byta ut dom :)

Få se vad dagen bjuder på idag?

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0