Jobbat

Hade sån tur så jag fick jobba idag :)  De ringde från Tunbacka igår kväll så jag jobbade 7-15 och det har gått bra. Var hem och vilade lite sen åkte jag och Rebecca på Friskis&Svettis, Rebecca gymade och jag körde ett gympapass. Jätteskönt att jag har kommit igång igen och ska verkligen försöka få in bra rutiner den här terminen för att det ska funka. Det beror ju på hur Patrik jobbar, om och när jag kan komma iväg.

I morgon kör vi igång med vår gruppuppgift, jag längtar tills denna kurs är slut och jag får ut på praktik!!!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är ju så hurtig så man får dåligt samvete :)

2010-09-13 @ 12:34:40
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0