Höstförkylningar

Ja, får väl säga att vi har varit väldigt förskonade från de förkylningar som alltid brukar dyka upp vid skolstart varje höst. Har hört så många som har varit rejält dåliga och länge dessutom. Men lite känningar har vi väl haft, Alexandra har väl snorat och kraxat på lite, Rebecca också - men det är inte så ovanligt. Isabell var ju hemma med mig i torsdags och hade feber och idag ringde de från dagis då Gabriella hade feber. Fick ta med mig min gruppuppgiftskompis, Kajsa, hem så vi fick sitta här och försöka börja plita ihop vår gruppuppgift. Gabriella låg och tittade lite på barnprogram. Får väl se var vi kan sitta i morgon, c.u.l. eller hemma? Som tur är brukar det inte sitta i så länge. Och förra läsåret behövde jag inte vara hemma en enda dag med sjuka barn, vad jag kommer ihåg?

Har tittat på de "stora" på TV4 i kväll, de som vill bli mindre. Fick lust att ut och röra på mig genast, men min dotter tyckte ju att jag var så hurtig så det var väl bäst att låta bli :P

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0