Gävle

Har tillbringat helgen i Gävle och haft det riktigt skönt. Fredagkväll var jag, Carola och Miel ut och åt, igår var jag ut till Valbo men där var så tjockt med folk så jag återvände ganska snart till Gävle. Gick på stan, åt lunch och kikade lite. Sen kom Annika med tåget på kvällen så jag plockade upp henne där och sen gick vi en krogrunda. Började på stan och avslutade på Söder, trevligt. Idag tog jag mig en långpromenade runt "Hälsans stig", den går genom Bolognerskogen och där är så fint. Och idag var en riktigt fin höstdag, så härligt! Är lite avundsjuk på denna fina gångled, liksom Kyrksjön runt i Ljusdal. Vi har inte nån slinga som är lika fin i Hudik, men ska väl inte klaga då det finns flera att välja på i alla fall.

Nu väntar jag (och Miel) på Isabell och Gabriella, Patrik tar ner dom hit när han åker ner till jobbet i kväll. Jag har ju seminarie i morgon och då slapp jag åka hem i kväll och tillbaks tidigt i morgon. Tjejerna ska få vara hos Susanne i morgon när jag är på skolan, tror de skulle gå på öppna förskolan.

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men ni har ju Långfjärden. Där tyckte jag att det var fint att gå.

2010-09-29 @ 20:59:45
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0