Sovmorgon

Sov från 23.00 igår kväll till 7.30 i morse, härligt! Vet inte när det hände sist? Och jag tackar för de timmar jag har haft i min ensamhet sen igår kväll, de har varit få, om inte obefintliga de sista veckorna. Och jag behöver det. Pratade med en klasskompis igår kväll som ville vi skulle gå på krogen men till det fanns inte en tillstymmelse till varken ork eller lust.

Har börjat på så smått och putsat lite fönster, är väl dags att göra det innan kylan gör det omöjligt. Och de är verkligen i stort behov av fönsterputs vill jag mena - allra helst de mot Södra vägen. Lise-lotte ska komma och hälsa på idag, länge sen vi sågs så det ska bli kul. Få se vad vi hittar på!

Ha det så trevligt i det fina höstvädret!



Jag älskar att gå och sparka genom alla fina höstlöv som ligger på marken en fin, solig höstdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0