Praktik

Känner mig ganska nöjd och trött efter min första praktikdag - tjejerna spelar orgel och sjunger och dansar stjärtsången :) Att inte en annan orkar göra det samma efter en heldag?

Känns i alla fall bra, jag är nog en människa som behöver utföra något, få tänka och lära mig nya saker. Träffa människor, möta utmaningar . . . Har fått mig ett eget litet kontor där jag väl så småningom ska få börja ta emot egna klienter. Många nya ansikten, många nya namn, flera Eva här också :) Tror det blir bra, och tycker nog att jag har mycket med mig och det känns bra!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Carola

Stjärtsången?? det lät som en sång jag skulle digga....jag får väl locka dem att spela lite när jag kommer upp...=-)

2010-10-08 @ 01:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0