Bokat

Ja, nu har jag varit ett par dagar på min praktikplats och det känns bra. Har till och med fått bokat in mitt första klientmöte. Det ska bli intressant! Är ett par veckor kvar så jag har ju lite tid att sätta mig in i arbetet lite mer före det. Har också bokat min planerade resa till Bolivia. Har ju varit förutseende eftersom det gäller att hålla koll på biljettpriserna eftersom det kan skilja ganska mycket på dom. Så jag frågade farfar redan i augusti om han kunde vara barnvakt på sportlovet! Han tyckte att jag verkligen var ute i god tid och visst fick tjejerna vara där då. Det är ju den enda vecka jag kan åka eftersom Alexandra går i skolan annars och jag har ju ingen här i Hudik som kan ha dom. Förhoppningsvis stämmer det bra med min då pågående kurs också, annars får jag väl göra någon kompletteringsuppgift då. Har ju fixat allt hittills så det lär jag väl kunna ta. Det ska bli spännande att få komma dit och se hur de har det där. Carola var väl ganska ihärdig förut med att försöka få ner mig, men det var inte rätt tillfälle då. Men nu känner jag att jag vill faktiskt åka ner.

Har hemmastudier idag, känns bra att jag la den dagen i mitten på veckan. Både för mig och barnen. Nej, nu ska jag sätta igång och läsa!

  La Paz, Bolivia

Kommentarer
Postat av: Susanne

http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/klader/110497/everest-w-parka-f10

2010-10-12 @ 09:14:12
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0