McDonalds

I kväll blev det middag på McDonalds! Det känns bara så lättsamt och bra att ha möjligheten att kunna få slippa laga mat någon enstaka gång ibland. Att få unna sig det med gott samvete! Happy Meal blev det, kaffe (för mig) och glass till efterrätt, en regnig tisdagskväll i november. Härligt! Ibland kan såna saker uppskattas mer än någonting annat, mer storslaget!

Har haft en bra dag på min praktik, börjar komma in mig lite i arbetet och det känns kul. I morgon blir det heldag med föreläsning om Mäns våld mot kvinnor i nära relationer. Blir säkert intressant, på sitt vis.

Känns lite konstigt: har bara två barn hemma för tillfället. Alexandra åkte upp till Loos igår och Rebecca hade tagit bussen upp idag. Lite ovant, och lite lugnare! Därför ska jag gå och lägga mig nu, kl. 21.30! Händer i stort sett aldrig, men det ska bli så skönt!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0