Julklappsdags . . .

Ja, jag jobbade igår kväll och jag känner nog att när jag väl kommer ut i arbetslivet igen - och ska jobba på riktigt, och inte bara "praktisera" - vill jag nog gärna ha ett arbete där jag kommer människorna närmare än vad jag gör bakom ett skrivbord. Tycker om när jag kommer människor nära, när jag får ett bra möte och det är då jag känner att jag har mest att ge. Tror jag. Tycker ju om samtal. Men sen återstår det ju naturligtvis att se vilka jobb som finns den dagen. Men så småningom . . .

Ja, som sagt: det är ju dags att börja tänka på julklappar, och det har jag redan börjat gjort också! Det ligger faktiskt några gömda någonstans. Men så kom jag på, att OM jag ska hinna skicka paket till Bolivia, så måste jag ju köpa färdigt åt dom och skicka snart. Men, jag var in och kollade fraktkostnaden på paket utanför Europa och tyvärr Carola med familj: Det blir inga julklappar i år! I alla fall inte till jul. Att skicka ett kilo kostar 268:- och för fem kilo kostar det 552:-! Så julklapparna reser med mig till Bolivia i mars, det är väl kul att få lite klappar då också? Annars får ni/de skylla sig själva som åkte :) Ja, och bara två veckor kvar sen är det första advent, mysigt!

Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0