Julklapp

Ja, jag var ju inne på julklappar häromdan och faktiskt så var jag och inhandlade en julklapp till mig själv: en helfigursspegel som jag har ställt upp i ett hörn i sovrummet! Ja, då var jag avklarad i alla fall då :)

Igår var Andreas ner på ytterligare ett sjukhusbesök så vi var på Kinarestaurangen och åt lunch, jag har ju mina hemstudier på onsdagar så det passade ju bra. Idag har jag varit på Barn- och familjeenheten och fått lite inblick i deras arbete, intressant det också. Har suttit med en ungdomshandläggare idag och i morgon ska jag vara på barn. Men först på förmiddan så ska jag på föreläsning om Kostens betydelse, skulle tydligen bli bjuden på lunch också. Håller på att läsa en bra bok nu som jag rekommenderar: Dyngkåt och hur helig som helst, härlig och befriande! Ja Susanne, du får ta den när du kommer upp!

Nej, ju ska jag gå upp på vinden och leta gamla sångböcker . . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0