Fredag

Ja, då har jag avverkat en till vecka på praktiken. Har till och med haft två egna besök den här veckan, och jag tror jag fixade det bra :)  Har börjat titta över lite studiebesök som jag också ska göra och sen har jag börjat letat efter en j-a forskningsrapport som jag ska utgå ifrån vid en uppgift. Skulle önska att man skulle kunna få ägna sig enbart åt praktiken, men så får det ju inte vara förstås!!!!

Annars rullar det väl på som vanligt, finns inte så mycket tid och ork över för nåt annat. Förra helgen var jag till Loos och hälsade på killarna. Bodde hemma hos Christian och han bjöd mig på mat som han själv hade lagat för första gången! Andreas har ju flyttat till Posthuset i en 1:a så jag var ner och satt upp lite medhavda gardiner åt han, lite mattor hade jag också med mig så det blev riktigt hemtrevligt. Sen var det fulltecknat med att försöka hinna hälsa på alla, men alltid blir det någon kvar. Var på graven och tände ljus också, för mamma och pappa.

Nej, nu ska jag titta på Skavlan, min favorit, synd han är upptagen :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0