Uppdatering

Ja, för det första så ska jag tala om att jag har tagit reda på vad det var för orm jag såg igår, som jag aldrig hade sett och kanske trodde det var en snok. Det var en kopparorm, alltså inte en orm utan en ödla. Det fick jag fram på internet igår kväll, internet är väldigt bra till många saker ibland ;)

För det andra så gick tandläkarbesöket väldigt bra idag, inga hål - och bara 450:-, härligt! Så nu kunde jag investera i en ny eltandborste också. Min gamla har börjat gjort sitt.

För det tredje så var mitt besök i Järvsö på medial vägledning lika klockrent som vanligt. Och jag får väl låta bli att tvivla på om jag fixar min utbildning då jag varje gång får höra att jag är på rätt väg, att jag är väldigt passande . . .  Mitt kommande sommarjobb skulle också ge mig mycket, och att jag skulle trivas bra med mina blivande  arbetskamrater. På min fråga om bostad så såg hon ett hus,  en blågrå enplansvilla inte alltför långt härifrån, vid kusten någonstans, hon såg mycket fåglar - svanar - och det var lite avskilt  men ändå med grannar och jag skulle känna direkt jag såg det att det var där jag hörde hemma. Jag skulle hålla ögon och öron öppna om detta! Spännande!

För det fjärde så har det inte kommit några bebisar än, jag fick sms från Susanne på förmiddan att de skulle sätta igång förlossningen vid lunchtid. Men jag pratade med Johans föräldrar för ett litet tag sen och Johan hade ringt på eftermiddan och det gick så trögt så de skulle väl öka på lite. Så de kanske inte kommer förrän i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0