Sol :)

Äntligen tror jag våren har kommit :) I går regnade det stundvis och till och med åskade, i maj! Men i dag lyser solen från klar himmel och det känns riktigt varmt, härligt! Och vad gör jag då, en härlig dag som denna? Jo, städar :(  Men jag har ju bestämt mig för att få det undanstökat i helgen. Det är ju dessutom trevligare att städa om solen lyser, man blir ju faktiskt på bättre humör. I dag ska jag ta mig an tjejernas rum och det lär nog ta hela dagen skulle jag tro med alla dessa grejer och allt småplock. Fast måste erkänna: lite partysugen är jag nog genom det fina vädret och då det dessutom är vildmarkstävling i Hamra med pubafton, men jag får hoppa över det i år. Nej, nu ska jag städa vidare, kul, kul . . .

Ha en mysig dag i solen ni som ska ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0