Mors dag

Ja, idag är det mors dag. Jag har sänt en tanke till min mamma, och själv har jag fått the och läppglans i present. Carola och Miel har varit här i helgen, de tog tåget tillbaks till Gävle nu på förmiddan. Både jag och Carola ska jobba kväll idag. Igår var vi på stan, åt lunch på Medelhavskällaren och sen var vi till Patrik och grillade på kvällen. Trevligt och gott!

Nu ska jag försöka skriva lite på min uppgift innan jag ska gå och jobba. Ha en bra dag!

  



Äntligen blommar häggen, det är så underbart att få plocka in dessa blommor och känna dofter sprida  sig över hela lägenheten - då är det sommar :)


Kommentarer
Postat av: DOTTER

SV: ja det kanske skulle behövas ;)

2010-05-31 @ 01:52:10
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0