Dammråtta

Ja, det är precis vad jag känner mig som: en dammråtta! Något så otroligt med damm jag har torkat och dammsugit upp i helgen. Kan inte fatta var allt damm kommer ifrån? Men nu är det rent och fint, och dammfritt ett tag ;)

Tog i alla fall en liten paus i från städningen igår, Rebecca drog med mig ner på stan för hon skulle ha smakråd till ett bikiniköp. Hittade lite presenter också till tjejerna som fyller år snart. I år ska de få ha sitt första barnkalas, så det ser de fram emot. Det var ju så otroligt varmt och fint så jag och Rebecca satt ute och åt för för första gången i vår. Vad grönt det blev över dagen, nästan så det gick att se hur bladen slog ut ;) Det var cruising här i Hudik igår kväll och det hördes vill jag lova. Jag låg och läste till kl. ett i natt, före det var det inte idé att försöka sova ens.

Ja, då var den här helgen slut och en ny intensiv vecka kör igång . . .

Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0