Sundsvall

Idag drar jag och Patrik till Sundsvall. Vi är bjudna till Mats och Liselotte, middag med ryskt tema. Det blir spännande och se vad det blir. Det enda ryska jag vet är rödbetssoppa! AnnaCarin och Ove är också bjudna så det ska bli kul att träffa dom också, det blir ju inte alltför ofta sen vi flyttade.

Har varit ut och tagit mig en runda, grått och trist, regnade lite och var till och med halt! I natt ska vi ju ställa fram klockan en timme, bäst att komma ihåg det så jag kommer i tid till jobbet  i morgon eftermiddag :)


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Ja, det är ju lite tråkigt att förlora en ledig timme innan jobb. Ha det bra i Sundsvall!

2010-03-27 @ 19:48:03
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0