Söndag

I dag är jag trots gårdagens partande faktiskt fylld av energi! Hade faktiskt jättekul i går, och skrattade som jag inte har gjort på länge. Och trots lite väl mycket dricka och brist på sömn så känner jag mig väldigt pigg i dag och fylld av livslust, härligt!

Var först på förfest hemma hos Pi, innan vi gick upp på restaurangen och åt. Gott och trevligt, dock fanns inte plats att dansa så vid elvatiden drog vi vidare ner till Näset där det också var fest och trubadur, och där kunde vi dansa. För vem vill väl egentligen sitta still och bara lyssna på en trubadur när det är bra låtar och man är partysugen? Partade med en av de personer som jag väl egentligen inte ska parta med (Ankan) och då kan det gå som gör, och det gjorde det väl . . . Men, kul hade vi! Lyckades packa in oss åtta stycken i Sofias lilla bil, som Håkan (trubaduren) körde så vi tog oss hem. Jag satt säkert i mitten bak med krockkuddar runt omkring och ovanpå mig. Snart bär det av hem till Hudik igen, Alexandra ska stanna kvar hos farmor och farfar och ha sportlov. Jag har inget sådant förstås, den här veckan blir det till att skriva och skriva, tisdag seminarium i Gävle och har tänkt ägnat kommande helg också till att skriva. Men efter nästa tisdag har vi faktiskt en hel vecka med bara ingenting innan responsen kommer, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0