Sol

Ja, här kommer väl en rubrik som har förekommit några ggr förut ;)

Denna morgon var lugn och skön, till skillnad mot gårdagens. Till och med tjejerna kommenterade det vid frukostbordet: Idag har vi inte bråkat något och inte ska vi göra det i kväll heller! Jag talade om att det var så skönt, och jag tror nog att de börjar bli ganska medvetna om sitt beteende men naturligtvis kan de inte styra det alla gånger. Det kan ju inte vi vuxna heller så! Men jag tyckte det var skönt och det kändes skönt för dom också, och det är väl bra att även de kan börja reflektera och försöka lära sig.

Idag tog jag en annan runda än min gamla vanliga som jag börjar bli ganska trött på. Det finns ju inte allt för många rundor att välja på när det är snö överallt, men snart så kan jag börja gå slingan i skogen igen, och njuta av tystnaden. Fick en inbjudan nu på morgonen till en tjejfest i Ljusdal i april, med en massa roliga aktiviteter. Det ska bli kul, och i helgen är vi ju bjudna till Sundsvall. Till påsk har jag nog nästan bestämt mig för att åka och hälsa på min syster - det var faktiskt ett tag sen. Och så har jag anmält mig till en helgkurs i medial utveckling, och  jag hoppas att det blir tillräckligt många deltagare så att den blir av. Många roliga saker att se fram emot! Det är nog viktigt att försöka ägna sig åt "roliga" saker lite oftare, känna efter vad man vill göra, och vad man blir glad av, vad som ger en något!

Nej, nu måste jag ta och sätta igång och omarbeta min individuella, fick ju min respons igår och har väl lite att jobba med.

Kram!

Kommentarer
Postat av: rebecca

idag var inte så jobbigt, jag tänker mest vad jobbigt när man måste börja jobba osv, haha :)

älskar dig med!

2010-03-23 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0