Loos

Ja, då är jag i Loos då. Liftade upp med Patrik och tjejerna i går. Hade sån tur så Eli hade lust att ge mig en zonterapibehandling trots att det var fredag kväll. Så skönt! Sen var jag upp och hälsade på Christian och Malin en sväng. Sen har jag haft en i stort sett sömnlös natt, på Ankans soffa! Sa till Ankan när jag gick och la mig: det är bäst att jag tar med mig sömnpillerna (Valerina) till sängen, måste ju bara ha dem där i fall att. Lyckades somna ganska direkt för att sedan vakna och vara helt klarvaken. Stoppade ju då i mig max antal tabletter men var fortfarande lika klarvaken. Men har förstått att det är nog det jag behöver ibland, i natt kändes som det behövdes för att få vara själv med mina tankar - hade inte en ensam stund på hela dagen i går, och det behöver jag så väl - , kanske för att bli tillräckligt trött så min energi som jag hade i går, som var så kraftig så den gjorde mig nästan hög, skulle avta, eller som jag kände det i natt; att vända på varenda sten för att få se vad som fanns där, vad jag hittade. Nåväl, jag har lärt mig att acceptera att jag kan ha sådana här nätter ibland, och jag stressar inte upp mig och konstigt nog så brukar jag inte känna av det ändå dagen efter. När väl barnen i huset vaknade på morgon sidan lyckades jag somna, och sov tungt och bra trots att det var ganska livat. Skönt!  Nu har Ankan och Jörgen dragit åt ett varsitt håll och jag ska ha en skön dag i min ensamhet. Ska nog ta mig en långpromenad i finvädret, kanske hälsa på någon och sen blir det nog "lunch" på Bagarboden. I kväll blir det middag och pubafton i Hamra, kul!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0