Klar

Nu är min individuella uppgift klar och inskickad! Härligt! Sen hur den är det har jag ingen som helst aning om, det får responsen visa. Min förra som för mig kändes bra, och som endast gav ett D, nu kan jag faktiskt skratta åt det men då grinade jag!!! Och gick upp kl. 03 lördag natt och mailade min kontaktlärare och frågade om jag var ute och cyklade ;) Nåja, det fanns ett par bakomliggande orsaker denna dag som hade oroat och irriterat mig och det kanske var bra att jag fick utlopp för detta genom ett "sämre" betyg. Sen har jag intalat mig själv, trots att jag kankse inte åstadkommer alltför höga betyg så tror jag nog ändå att jag har mycket kunskap och erfarenhet med mig i alla fall. En bra förståelse, bemötande, empati...... Ja, jag kommer att bli en bra socionom!

Men nu är jag ledig en hel vecka - härligt! I morgon kväll firas det med pubmacka och ett par öl på Bockarna, på torsdag kommer Susanne och Ella och hälsar på, någon dag? Har hittills inte fått något jobb i helgen, vi får väl se om det blir.

Något annat som också är klart  är den virkade filten till Susannes tvillingar, det får räcka med en filt till två bäbisar :)


Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Åhh, vad fin det blev! Vi ses imorgon!

2010-03-17 @ 09:14:08
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh vilken fin, vad duktig du är. ha en trevlig helg! Hälsa Susanne. Kram Åsa

2010-03-18 @ 12:05:56
Postat av: Linda

Nä men satan vad fin den var! ;) Har själv länge velat ha en filt med mormorsrutor så det är väl bara till att krypa till korset och sätta igång =) // Linda

2010-03-23 @ 06:48:06
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0