Fredag

Som jag sa och kände igår så känns det mycket bättre idag. Något som är så skönt att jag har lärt mig med tiden att "bara" för att man har en jobbig dag eller period, så vänder det ju, och att ha det positiva i tanken tror jag skyndar på processen. Men jag ska försöka vila min hjärna från yttre påverkningar så mycket som möjligt idag. Försöka vara i min ensamhet och filosofera. Det är så skönt när man kan välja att "gå in" i sig själv ibland vid behov, och när möjlighet finns.

Har städat undan lite här hemma på morgonen, ska gå upp på vinden och plocka ner lite påsksaker. Vi lär väl ha lite påskkänsla här hemma innan påsk, tjejerna åker ju till Loos och jag åker till syrran. Nu ska jag ta mig en långpromenad, gå och äta lunch på stan och kika lite bara. Min uppgift tror jag får vila till måndag, tror jag ligger ganska bra till ändå och jag har ju hela måndag och tisdag på mig innan den ska in. I kväll ska vi och lyssna på Alexandra när hon sjunger med kören i Hälsningtuna kyrka. De är så duktiga!

Ha en bra dag!    


            

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0