En ljusglimt

En ljusglimt dök upp i min gråa dag. Fick ett samtal och blev kallad till anställningsintervju! Har ju sökt några olika sommarjobb, har ju känt att jag vill ha ett som inte är så fysiskt tungt. Har väl inte haft några stora förhoppningar i dagens arbetslöshet, men utan ansökan - ingen chans alls. I dag ringde de och ville jag skulle komma på anställningsintervju den 7 april. Behandlingsassistent. Jag sa att jag var förvånad att de ringde, att jag ju visst hade sökt men att jag ju ej har någon utbildning eller erfarenhet av detta, men eftersom jag var inne på fjärde terminen på socionomprogrammet så var de i alla fall intresserad. Vad det sen blir, om det blir något - är ett annat - men jag tycker i alla fall att det är kul att jag har blivit kallad till intervju en gång i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0