Tentar

Nu bestämde jag mig för att ta mig tid att blogga ;)  Annars bara skriver jag och skriver . .  på min första hemtenta som lades ut på blackboard i går morse och ska vara inne kl. 24.00 fredag natt. Men jag har satt sluttid kl. 16.00 på fredag för min del. Då ska jag vara klar, och det ska firas på något sätt :) Det är jag värd! En god middag och ett par öl, eller nåt. . .

Helgen som var, var trevlig. Susanne med sin numer relativt stora familj kom i fredags och var här tills söndag. Oscar och Lilly har nu blivit två veckor, och de är verkligen gosiga. På lördag hade vi ju två födelsedagsbarn igen, Rebecca som fyllde 17 och Alexandra som fyllde 10. Vi grillade och åt tårta. Christian, Malin, Bosse och Annie var också här, lite trångt men trevligt. Vi lyckas alltid få plats på något vis :)


  





Kom ju på att jag har lovat att lägga ut bild på mina nya tatueringar. Jag som inte hade någon tanke på att göra några fler, men i höstas när Isabell och Gabriella började rita väldigt många, fina och roliga huvudfotingar fick jag en idé att kanske föreviga dessa. Tanken fick mogna över vintern och nu sitter en varsin skapelse av Isabell och Gabriella på min högra skuldra:



Igår var det sommaravslutning på tjejernas dagis, barnen sjöng och sen hade vi picnic i ett inte alltför passande väder. Fyrkamp var det därefter men jag tror att alla frös hem före.



Nej, nu ska jag gå och sova så jag orkar skriva mera i morgon, go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0