Sommarlov

Ja, nu är det sommarlov!!!

Måste faktiskt ge en eloge till mig själv att jag har orkat hållt ställningarna så bra som jag har gjort de senaste veckorna. Jag har inte stressat upp mig utan tycker att det har flytit på. Jag känner mig nöjd, jag har klarat av två år på högskolan och det har gett mig väldigt mycket. På måndag börjar jag ett nytt sommarjobb - och jag tror det också kommer att bli intressant!

Jag och några klasskompisar firade igår, först middag på Texas och sen blev det några öl på Tre bockar. Det var riktigt kul - ett bra avslut på denna termin. Idag slängde jag mig med Patrik och tjejerna till Gävle, Alexandra fick ju en cykel i födelsedagspresent som hon fick köpa i dag och sen ska hon vara hos Susanne några dagar. Jag kände att jag längtade efter småbebisarna så då passade jag också på att följa med. Det syntes att de hade växt sen förra helgen, och Oscar log flera gånger. De är så gosiga :) Vi var in och hälsade på Miguel och Miel en sväng också, det är säkert lite långsamt åt dom när Carola är i Norge. I morgon bär det av till Ljusdal för att flytta hem Rebecca.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0