Snart slut

Ja, faktiskt är det snart slut på denna kurs. Den har varit väldigt givande och utvecklande med det ska i alla fall bli SÅ skönt när den är över. Har hemtenta hela nästa vecka, men sen är den klar. Det ska jag fira ;)

De här dagarna har jag ägnat åt att skriva, så nu är mina individuella klar och i morgon har vi det sista seminariet i Gävle. Ska också passa på att byta en studsmatta mot en tårtform ;)

Idag var jag och inhandlade årets första sommarblommor. Det har inte funnits tid, eller förmodligen lust till det förut. Det har inte varit något inspirerande väder till något sånt. Men nu kände jag att det var dags att få lite färg här och där. Fick oväntat besök i kväll av Annika, det var ju trevligt ;)  Nej, nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt i morron. Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0