Nytt jobb

Ja, då har jag inlett sommarlovet med introduktion på mitt nya jobb. Ett jobb där allt är nytt för mig, jag har väl varit förskonad från att ha haft någon i min närhet som har haft missbruksproblem. Och just missbruket i sig har inte vi i vår utbildning. Men jag tror ändå att jag har med mig mycket annat från det vi hittills har läst och det är en bra och nyttig erfarenhet att ha med sig. Det finns där, och kommer alltid att finnas. Men det är tragiskt när fina, unga människor är beroende av droger som de många gånger aldrig kommer att bli fri ifrån.


Var och hämtade hem Rebecca från Ljusdal i söndags, städade ur rummet på elevhemmet och bilen var verkligen fullpackad när vi åkte hem. Tur att hon är hemma nu då jag idag ska jobba kväll. Alexandra är kvar i Gävle, får väl se när hon längtar hem.

Ha en trevlig, regnig dag ;)



Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Det regnar här idag, också! Nu är alex, johan och ella och badar, så det blir nog inomhusbad för dem. Tror att du passar bra för det där jobbet, roligt att du fick det!

2010-06-15 @ 10:40:59
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0