Examen

Igår kväll var det examen för Alexandra i Jakobs kyrka här i Hudiksvall. Nu har hon slutat trean och hon har även slutat på fritids. Det kändes som hon var mogen för det nu. Vi hade väl ett alldeles perfekt examensväder igår, en riktigt fin sommardag - och precis igår, för det var inte alls så varmt dagarna före och idag är det mulet och grått. Inte alltför kul för studenterna. Vi firade att det var sommarlov efter examen med pizza och glass här hemma.

Isabell och Gabriella var på utflykt med sitt dagis igår så det var så spännande. De packade sina ryggsäckar här på morgonen och de var väldigt förväntansfulla. De hade tagit bussen ut till friluftsområdet ute vid Björkberg där de hade ätit sin matsäck, lekt och haft det kul.

Och jag tentar, sista punkten! En väldigt givande tenta som verkligen har gett mig jättemycket, men väldigt omfattande. Min kropp värker, huvudet känns som bomull och ögonen är trötta. Jag har lust att dammsuga, skura toan, stryka, gå upp på vinden och röja - allt utom att ge mig på den sista punkten :) Därför gör jag ett break och bloggar - för att kunna fortsätta. Jag ska vara klar på eftermiddan, för i kväll ska jag och ett par klasskompisar fira sommarlovet med att gå ut och äta och ta någon öl, det är vi värda!!!

Trevlig helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0