Ledig :)

Känner att de lediga dagar som jag nu har haft har varit mer välbehövliga än vad jag har kunnat trott. Tre dagar ledigt, inte mycket men jag har ändå haft lugnt och skönt. Vi har haft besök, jag har städat, vi har badat, ätit glass, haft myskväll en tisdagkväll, ringt till människor som jag inte har pratat med på länge, klistrat in gamla tidningsurklipp, beställt foton . . . . Och fått ett stort lugn i mina tankar igen, härligt!

Nu ska jag och tjejerna gå ner på stan och strosa, det  är Handelns dagar idag och i morgon med lite torghandel, tillfälliga matställen och musik. Ikväll kommer Annika så vi ska gå ut och äta, det ska bli trevligt!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0