Bio

I kväll har jag och Rebecca varit på bio: Beck - levande begravd. Och jag måste erkänna att man blir lite nojig när man ser nå´t liknande. Klockan var 22.00 när vi kom ut från biografen och det började skymma lite. Måste ju titta sig omkring lite :) Och sen när jag kom hem och skulle ner i den mörka tvättstugan så kändes det också lite, lite otäckt. Den känslan har jag ju i stort sett aldrig annars men där ser man vad filmer kan påverka en. Sen lever man nog ganska lyckligt ovetandes om vad som faktiskt försigkommer ganska nära inpå en. På gott och ont! Har ju genom mitt sommarjobb upptäckt vad mycket det faktiskt finns här, i "bara" lilla Hudik. Men det är väl skönt att man känner sig lugn och trygg i sin vardag. Nej, nu ska jag gå och sova, i helgen blir det bara jobb.
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Ja, visst var den lite otäck!

2010-07-27 @ 10:57:48
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0